submit submit
submit
Celkom nájdených: 13 záznamov

Nájdené v inzerátoch (13)

product

Kapela na svatbu, ples, firemní večírek, živá hudba

Kapela na svatbu, ples, firemní večírek, živá hudba FANTASY music – kapela na svatbu, ples, firemní večírek v lokalitách: Praha, Brno, Hradec Králové, Pardubice, Olomouc, Liberec, Ostrava, Jihlava, Havlíčkův Brod, Plzeň www.fantasymusic.cz Kapela na svatbu Hledáte kapelu na svatbu? Jsme ideální volbou pro Váš svatební den. Široký repertoár pro všechny generace, vlastní ozvučení a osvětlení. Zajistíme doprovodný program, moderování, zorganizujeme svatební hry a soutěže. Působíme i jako Vaše hudba na svatební obřad. Vstřícné a flexibilní jednání, příznivá cena a vlastní doprava je samozřejmostí. Více na https://www.fantasymusic.cz/cs/kapela-na-svatbu Kapela na ples Jsme profesionální kapela na ples. Při našem vystoupení zažijete velkolepou show s převleky a imitací známých domácích i zahraničních interpretů. Vystupujeme ve složení TRIO – KVINTET. Profesionální vystupování i přístup, flexibilita https://www.fantasymusic.cz/cs/kapela-na-ples Kapela na firemní večírek Váš firemní večírek se s námi stane nezapomenutelný. Skvělá show, moderování, vlastní ozvučení i doprava. Působíme po celé ČR https://www.fantasymusic.cz/cs/kapela-na-firemni-vecirek

Královéhradecký kraj Dohodou

23.06.2023 20594x

product

Královéhradecký kraj Dohodou

26.07.2023 17667x

product

Královéhradecký kraj Dohodou

15.06.2023 2532x

product

Škoda Octavia III 1.6 TDI Ambiente+Navi

základní informace: VIN - TMBJG7NE6E0061261 v provozu od - 10/2013 stav - perfektní tachometr - 188 485 km motor: objem - 1 598 ccm výkon - 77 kW (104 PS) palivo - nafta karoserie: karoserie - kombi počet dveří - 5 počet míst - 5 barva - bílá výbava: pohon - manuální převodovka airbag - 6x airbag, deaktivace airbagu spolujezdce aktivní bezpečnost - ABS, stabilizace podvozku (ESP), parkovací senzory zadní řízení - posilovač řízení, nastavitelný volant chlazení, topení - man. klimatizace osvětlení - denní svícení, mlhovky exteriér - alu kola přístroje - palubní počítač, venkovní teploměr komunikace - satelitní navigace audio, video - bluetooth, USB, AUX, paměťová karta, autorádio, CD přehrávač okna - el. přední okna střecha - střešní nosič zrcátka - el. zrcátka, vyhřívaná zrcátka zabezpečení - imobilizér, alarm, zámek řadící páky dveře - centrál dálkový, centrální zamykání sedadla - výškově nastavitelná sedadla, dělená zadní sedadla zvláštní výbava - klimatizovaná přihrádka Koupeno v CZ,​ první majitel,​ servisní knížka. Autorizovaný servis Škoda! Firemní servis! Doložený stav tachometru! Dekra protokol! 4x Nové pneumatiky!

Zlínský kraj 8 973,16 €

22.06.2023 2649x

product

Zbavíme Vás zadlužené,problémové firmy.

Rychlé převzetí a likvidace zadlužených, ztrátových,nechtěných a jinak problematických společností.Likvidace firmy probíhá výhradně v naší režii,čímž jste ušetřeni časově náročných nepříjemných úředních peripetií a v neposlední řadě ušetříte nemalé finanční prostředky,s likvidací a následným výmazem společnosti spojené.Protokolárně, ve znění dle Vašeho přání přebíráme veškerou účetní i jinou firemní agendu. Provedeme změnu statutárních orgánů, převedeme obchodní podíly , společně se změnou sídla společnosti,které taktéž zajišťujeme. V plné míře přebíráme závazky právnické osoby. Vše formou notářských zápisů, s právní účinností dnem podpisu smluv. Kompletní servis a garantované podání, včetně zápisu změn v příslušném OR KS. Přímý on-line zápis změn do OR, změny se projeví již následující den. Dnem uskutečnění notářského zápisu včetně podpisu smluv o převodu obchodního podílu přestáváte jakýmkoliv způsobem vystupovat za právnický subjekt včetně jeho závazků,které tímto přecházejí za právnickou osobou v zastoupení novým přistupitelem,tj. Právní účinnost nastává okamžikem podpisu smluv. Pokud i Vás trápí podobný,zdánlivě neřešitelný problém,vyžadující urychlené řešení,s důvěrou se obraťte na nás a neriskujte i nadále vznik případné insolvence,vzniku exekuce-obstavení obchodního podílu(v tom případě je prodej subjektu znemožněn bez podmínky úhrady závazků) a následné ztráty majetku. Diskrétní jednání, celá ČR a SR.

Liberecký kraj Dohodou

7.07.2023 3614x

product

Prodej léčivých rostlin ve velkém od výrobce za nejlepší ceny

Společnost "Organic Products" vyrábí a nabízí velkoobchodní prodej ekologicky šetrných léčivých rostlin za nejlepší ceny s dodáním do vašeho skladu v kterékoli zemi v Evropě / ve světě. ?Naše webové stránky jsou www.OrganicProducts.com.ua ? Pěstujeme a nabízíme široký sortiment rostlin: aïp, aronie, bříza, bob trojlistý, černý bez, černý bez, kozlík lékařský, medvědí česnek, vřes, hloh, kopřiva hluchavka, jeřáb, řebříček, dub, echinacea, komonice, islandský mech, měsíček, kaštan koňský, kopřiva, řešetlák počistivý, kukuřičné stigma, lípa, maliník, sléz, slézovec, chrpa, pšeničná tráva, jitrocel, pelyněk, ostropestřec mariánský, slunečnice, borovice, fenykl, přeslička, přeslička rolní, vlaštovičník, šípek a mnoho dalších. ✅ 100% ekologicky šetrný výrobek z jedinečných oblastí Ukrajiny ✂ Nabízíme tyto doplňkové služby: řezání/mletí/lisování/oddělené čištění/balení na vaše přání/vaše firemní značka. Různé velikosti řezání dle vašeho přání: Prášek 0 - 0,35 mm TBC - jemný řez 0,25 - 1,6 mm Pyramidální řez 2 - 4 mm Hrubé řezání 5 - 8 mm (1 - 10 mm, 0,35 - 10 mm, 2 - 10 mm, 1 - 20 mm) ? Způsoby platby: TT, LC ? Balení: Sáčky z polypropylenu, papírové sáčky, velké sáčky. Štítky, hmotnostní norma, paletizace jsou k dispozici na vyžádání. ? Dokumenty: V případě, že se jedná o zboží, které je určeno k přepravě, je možné použít i jiné materiály: Mezinárodní smlouva/faktury/balicí seznam/státní rostlinolékařské osvědčení/ČRM/vývozní prohlášení. ? Zaručujeme nejvyšší kvalitu výrobků potvrzenou výzkumem v nezávislých laboratořích. ? "Organic Products" je váš spolehlivý partner, jeden ze 7 nejlepších podniků na Ukrajině zabývajících se velkoobchodním exportem léčivých a jiných rostlin ? Důvěřujte našim zkušenostem a získejte následující výhody: Vzorky zdarma pro zákazníky Dodržování norem mezinárodní odbornosti Velký sortiment více než 300 položek Individuální balení s vaším logem Příznivé ceny a podmínky spolupráce Rychlá logistika a krátké dodací lhůty ? Vyberte si to nejlepší s BIO produkty!

Hlavní město Praha Dohodou

22.01.2024 10302x

product

Листя берези оптом від виробника за найкращими цінами

"Organic Products" vyrábí a nabízí velkoobchodní prodej ekologicky šetrných březových listů za nejlepší ceny s dodáním do vašeho skladu v kterékoli zemi v Evropě / na světě. ?Naše webové stránky jsou www.OrganicProducts.com.ua ? Pěstujeme a nabízíme široký sortiment rostlin: aïp, aronie, bříza, bob trojlistý, černý bez, černý bez, kozlík lékařský, medvědí česnek, vřes, hloh, kopřiva hluchavka, jeřáb, řebříček, dub, echinacea, komonice, islandský mech, měsíček, kaštan koňský, kopřiva, řešetlák počistivý, kukuřičné stigma, lípa, maliník, sléz, slézovec, chrpa, pšeničná tráva, jitrocel, pelyněk, ostropestřec mariánský, slunečnice, borovice, fenykl, přeslička, přeslička rolní, vlaštovičník, šípek a mnoho dalších. ✅ 100% ekologicky šetrný výrobek z jedinečných oblastí Ukrajiny ✂ Nabízíme tyto doplňkové služby: řezání/mletí/lisování/oddělené čištění/balení na vaše přání/vaše firemní značka. Různé velikosti řezání dle vašeho přání: Prášek 0 - 0,35 mm TBC - jemný řez 0,25 - 1,6 mm Pyramidální řez 2 - 4 mm Hrubé řezání 5 - 8 mm (1 - 10 mm, 0,35 - 10 mm, 2 - 10 mm, 1 - 20 mm) ? Způsoby platby: TT, LC ? Balení: Sáčky z polypropylenu, papírové sáčky, velké sáčky. Štítky, hmotnostní norma, paletizace jsou k dispozici na vyžádání. ? Dokumenty: V případě, že se jedná o zboží, které je určeno k přepravě, je možné použít i jiné materiály: Mezinárodní smlouva/faktury/balicí seznam/státní rostlinolékařské osvědčení/ČRM/vývozní prohlášení. ? Zaručujeme nejvyšší kvalitu výrobků potvrzenou výzkumem v nezávislých laboratořích. ? "Organic Products" je váš spolehlivý partner, jeden ze 7 nejlepších podniků na Ukrajině zabývajících se velkoobchodním exportem léčivých a jiných rostlin ? Důvěřujte našim zkušenostem a získejte následující výhody: Vzorky zdarma pro zákazníky Dodržování norem mezinárodní odbornosti Velký sortiment více než 300 položek Individuální balení s vaším logem Příznivé ceny a podmínky spolupráce Rychlá logistika a krátké dodací lhůty ? Vyberte si to nejlepší s BIO produkty!

Hlavní město Praha Dohodou

22.01.2024 5200x

product

Penzion Minor levné ubytování České Budějovice

Penzion Minor, levné ubytování se nachází v tiché části města České Budějovice nedaleko centra, výstaviště, kolejí vysoké školy VŠTE a obchodní zóny. Pokud navštívíte České Budějovice za účelem firemní pracovní cesty, je dlouhodobé ubytování pro vás skvělým tipem pro příjemný pobyt za nejlepší ceny. Recepce penzionu ochotně vyhoví vašemu přání, zda požadujete pokoje s postelemi manželskými (spojenými), nebo samostatnými (oddělenými). Řadíme se mezi levné penziony ve městě České Budějovice a okolí, nabízíme komfortní dvoupokojový apartmán pro 1–4 osoby a různé druhy prostorných pokojů: Jednolůžkové, dvoulůžkové, třílůžkové a čtyřlůžkové. Levné ubytování České Budějovice má všechny pokoje i apartmány plně vybaveny vlastním WC i koupelnou, plochou satelitní televizí, minibarem, ledničkou, varnou konvicí a mikrovlnkou s potřebným nádobím. Levný penzion České Budějovice je vybaven rychlým Wi-Fi připojením k internetu. Parkování osobních i dodávkových automobilů je možné zdarma před objektem nebo osobních vozů za poplatek na uzavíratelném a nepřetržitě monitorovaném parkovišti. Ubytování České Budějovice na jednu nebo více nocí denně podává snídaně ve své restauraci od 7.00 do 10.00 hodin, za nejlepší jednotnou cenu, a to dle vašeho výběru ze šesti položek snídaňového menu. Hotely a penziony v Českých Budějovicích jsou svou polohou ideálním místem, které lze během dovolené využít jako základnu k výletům po okolí města, například do Hluboké nad Vltavou, nebo do Českého Krumlova či Třeboně. Ubytování v soukromí České Budějovice učiní vše pro váš příjemný pobyt a stanete se tak jedněmi z mnoha spokojených klientů. Penziony České Budějovice lze kromě rodinné dovolené využít jako krátkodobé i levné dlouhodobé ubytování pro pracovní skupiny a služební cesty. Nabízíme kvalitní ubytovací služby v Českých Budějovicích za nejlepší dostupné ceny.

Jihočeský kraj České Budějovice 33,41 €

27.08.2024 394x